Z-ca Burmistrza Turobina
Opublikowano:
Z-ca Burmistrza Turobina
Piotr Maciąg
tel.: 84 68 33 335
e-mail:
Z-ca Burmistrza wykonuje następujące zadania:
- zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu,
- bierze udział w Sesjach Rady Miejskiej,
- koordynuje prace związane z opracowaniem materiałów pod obrady Rady Miejskiej,
- sprawuje nadzór nad organizacją pracy Urzędu i koordynuje działania poszczególnych Referatów oraz Stanowisk,
- zapewnia warunki organizacyjne dla sprawnego funkcjonowania Urzędu, a zwłaszcza dba o efektywność i dyscyplinę pracy oraz należyte załatwianie spraw mieszkańców Gminy,
- wnioskuje w sprawach awansowania, wyróżnienia i karania pracowników,
- sporządza projekt struktury organizacyjnej Urzędu, w tym opracowuje statuty i regulaminy organizacyjne,
- sprawuje nadzór na rozpatrywaniem skarg i wniosków,
- nadzoruje rzetelność i terminowość załatwiania spraw,
- zapewnia zgodność działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- wykonuje obowiązki pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością,
- pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- koordynuje prace związane z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych, ławników,
- koordynuje organizację szkoleń i narad pracowniczych,
- przygotowuje zakresy czynności dla pracowników, wnioskuje o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
- nadzoruje podległe stanowiska pracy,
- współdziała z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie opracowywania statutów i regulaminów, udzielania pełnomocnictw,
- przygotowuje do zatwierdzenia arkusze organizacyjne prowadzonych przez Gminę jednostek oświatowych oraz koordynuje działania w zakresie organizacji oświaty na terenie Gminy,
- prowadzi nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dekretuje wpływającą korespondencję,
- podpisuje pisma i decyzje w granicach udzielonego upoważnienia przez Burmistrza,
- przeprowadza kontrolę wewnętrzną w zakresie ustalonym w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego,
- nadzoruje prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na stanowiska urzędnicze, ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu,
- koordynuje przeprowadzanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowisk kierowniczych,
- prowadzi sprawy kadrowe dotyczące kierowników jednostek organizacyjnych,
- przygotowuje ocenę pracy dyrektorów szkół,
- wykonuje inne czynności powierzone przez Burmistrza
O Turobinie
5812+
Liczba mieszkańców
7
Zabytków w Turobinie
162,2
Powierzchnia w km²
76%
Użytki rolne